Nostalgitripp.

Har precis kollat på lite videofilmer från när sis och jag var mindre. Bland annat en film från cypern där vi var 2002. Skrattade så tårarna rann verkligen. Syrran hade tagit videokameran och hade rundtur på hotellet. Jag pratade världens grövsta smålänska. Tänk er Utvandrarna, så har ni typ hur jag pratade då. Riktigt roligt må jag säga.
Ska ner och sola sedan då sis och c:o har dragit hem igen.
Har märkt hur blek jag har blivit. Haha så kommer Boston och ska vara lite tröstande:
"Men nu är du ju iallafall normalfärgad, i sommras var du ju fan kritvit"
haha tack stumpan, det värmer.


Tänk er den lilla köttbullen med världens smålänska ^^

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

åh men tack sötis :)

allt bra med dig?

2009-03-22 @ 17:44:04
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Denise

Fin blogg du har :)

2009-03-22 @ 23:04:58
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: mimmie

snygg bild (y)

haha!

2009-03-23 @ 17:24:15

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback