"Lilla gumman..lilla gumman..? Oh shiet hon är naken, jag går"

Uppe är man,  svintrött.
Sis flickvän skulle väcka mig, så hör man hur dörren öppnas och någon säger;
"Lilla gumman, lilla gumman... Oh shiet hon är naken jag går."
Sanningen är att jag inte är naken, men att jag sover i trosor, så hade täcket kasat ner till typ magen. Det var lite kul. Sis kom precis efter henne och skrattade som en galning typ.
Idag blir det släktkalas för sis och papi. Yey.. En skock fulla människor.  Inget precis jag längtar till.
Ska snart fixa håret, sminka mig och klä på mig lite kläder. Sätta på det artiga leendet och bara stå ut.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback