Happy B-day Sis <3









Etta Åtta.

Grattis på födelsedagen syster. Stor tjej nu. Krogen och hela skiten. Jag har skrivit lite varstans nu att jag älskar dig. Men jag vill att du förstår att jag gör det. Inte bara så som syskon gör imellan. Det är något så mycket mycket mer. När du flyttade kände jag mig så ensam och visste inte vart jag skulle ta vägen. Men jag klarade mig. Jag klarade mig för din skull. Jag vill visa att jag är lika duktig som dig. För det är vad du är, duktig. Så in i helvete duktig på allt, och du förstår det inte.

Du är snygg som få, men det vägrar du att inse. Skit i vad man har sagt tidigare, skit i alla negativa kommentarer. Du är snygg, punkt slut. Jag tror inte det är ngn som inte håller med mig-

Ja det blev ett jävlig lång bit bara för att säga en enkel mening;

Jag älskar dig, och grattis på 18-års dagen.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback