Friday fucks.

Blir ett inlägg från biblioteket i skolan. Har sådan fittig jävla mensvärk så det finns inte.  Men det är bara No och mentorstid kvar. Inget som kräver så mycket energi. Blir en runda till gymmet efter skolan. Träning brukar ju hjälpa mot mensvärk då musklerna slappnar av. Papi kommer hem idag också. Yeey, jag har saknat honom :3
Haha helt sjukt vilken pappas lilla flicka jag har blivit. Haha men är det han som har pengarna så är det klart man kommer närmare han. Haha nej jag skojar bara ni får inte tro så om mig.
Nä åter till verkligheten och plugget.

Jag skulle hälsa världen (Det vill säga ni som läser, lite konstig värld som bara har under hundra pers i sig) från Mims och Boston.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback