Förtydligande om melodifestivalen.

Jag fick en kommentar om över att jag skrev att Agnes hade stora höfter och att jag tyckte hennes kläder i Melodifestivalen såg konstiga ut.  Kommentaren höll inte med mig alls och jag fick frågan om hur mina egna höfter såg ut.
Lilla du, jag tycker hon har stora höfter och att det såg mäkta konstigt ut. Vad har mina höfter med saken att göra?
Jag var inte med i melodifestivalen och sjöng inför miljoner. Dessutom var det inte menat som något elakt mot agnes utan mer att jag tycker dom borde stylat henne annorlunda. Jag tycker precis som dig att agnes är en smal och snygg tjej.

Vill bara förtydliga detta.

Kommentarer
Postat av: Carruuw

Håller med om hennes höfter o kläder.

2009-03-17 @ 20:32:59
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback