Feberfri Fredag = Träning?

Idag är jag feberfri, och därför går jag till skolan. Har natonellt prov i engelska hela förmiddagen. Både läs och hörförståelse. Jag är faktiskt inte ett dugg orolig. På dom vi tränat på innan har jag inte haft ett enda del. Ah okej, nu ska jag inte överdriva, lite småfel har jag faktiskt haft. Men inga stora. Så detta kommer gå galant för mig.
Ska fråga mamma med sen om man kan träna idag. Jag menar, är jag feberfri idag är det väl helt okej ?
Försöker komma på något att göra i helgen, förrutom att städa mitt rum då. Haha, men det gör jag nog idag faktiskt. Dra på lite bra musik och sen är det bara att sätta igång.
Försökte mig på att rita en tvspels figur igår, gick rent åt helvete x]
Den såg bra ut när jag ritat alla konturer och så, men när jag började skugga och så, det var då det gick åt helvete. Jag tänkte att den skulle vara i blyerts, men jag ska försöka fixa till den lite med färg.

Nä nu ska jag studsa och borsta tänderna lite.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag ska se den :) Så är det bara ^^

2009-03-13 @ 08:05:05
Postat av: Wraith

Svar: Hm, jo förstod det till viss del. Iaf det övre! Men trodde inte någon skulle bry sig ;) Men fixar nog till det.

2009-03-13 @ 08:11:25
URL: http://wraith.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback