Earth Hour, gör det till något speciellt!

Min farfar är så söt, han bad mig komma lite, sen frågade han mig varför jag inte var modell. Jag skrattade bara och sa att jag har inte kroppen för det. Så tittade han konstigt på mig och sa att jag är precis så som man ska vara. Haha han är så söt. Sen åkte jag in en runda till stan. Mamma och jag har köpt mat till ikväll, bakpotatis med kyckling/curryröra. Jättegott!
Sen köpte jag lite godis och 3 st filmer;

- Frostbiten  som är en svensk vampyrfilm
- München   som handlar om massakern på 10 israeliska idrottsmän vid os i münchen 1972
- Slaget om Berlin  som handlar om kalla kriget

Jag tror jag ska se någon av dom ikväll. Men det är ju earth hour ikväll med, mellan 20.30 och 21.30. Jag ska defenetift släcka ner. Jag menar, man klarar sig faktiskt utan el i en timme. Jag hoppas att det är fler än jag som kommer göra detta och tända ljus och mysa med någon man tycker om! Perfekt tillfälle att ha en romantisk stund med älsklingen eller en mysstund med familjen.
 Så, vilka av er ska släcka? :]


Kommentarer
Postat av: Sis

VI SKA :D:D

2009-03-28 @ 17:42:10
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var ju tänkt så :o men nu skulle vi ju till B&B. Får se om dom bryr sig och släcker ner hela stället :)

2009-03-28 @ 18:36:11
Postat av: alice

jaha okej :P

men den är söt

2009-03-28 @ 20:26:16
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback