Det går bra nu.

Jag kan inte sluta le. Ni fattar inte hur underbart detta känns! Åh äntligen, äntligen ÄNTLIGEN är jag ute ur depressionen!
Efter ett helt jävla fucking år så är den borta, så underbaaaaart!
Inget kan knäcka mig nu. Fan heller, the bitch is back in action, more fabulous then before!
Har utvecklingssamtal imorgon, det är väl sådär. Iochförsig blir det inte jobbigt eller så. Eftersom jag kan säga att jag mår fabulous + att det inte brukar vara något negativt att säga om min skolgång.
Fan det går bra nu alltså. Ska pumpa lite på gymmet imorgon efter skolan med, så det kommer bli ännu bättre.

Det blir ju bara ännu bättre när man får eskimåpussar av en snygging ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback