Dagen efter piller.


Det borde finnas för baksmälla. Fan.. ja ska aldrig mer dricka. Fy fan va dåligt jag mår.
Kan ju berätta att var full för första gången igår, så idag har jag officiellt min första baksmälla. Grattis till mig, eller om man nu ska säga grattis till detta. Usch, kvällen blev helt förstörd igår. Har en feting minneslucka, det blev missförstånd och massa problem. Nä fy fan, alkohol ställer bara till det för en.
Ska dricka lite vatten, och sen ska jag bege mig till Tiny för att hämta lite stuff och diskutera gårdagen.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback