Annanas drinkar och skånsk rap.

Har precis spenderat min fredagskväll med att laga mat till familjen. Grillad kycklingfilé med potatismos, persiljesmör och kokta grönsaker. Efter det så blev det till att grogga med mami samtidigt som vi kollade på såska det låta. Ruggigt goda annanasdrinkar drack jag. Riktigt gula var dom också. Haha jag satt och sjöng med till så ska det låta, det gör jag varje gång vi tittar på det. Rappade med till "alla vill till himmeln men få vill ju dö". Riktigt skoj.
Nu sitter jag och är lite olaglig och laddar ner lite musik. Lite åttiotal, lite musikal, lite blandat :]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback