Blond och blåögd italienska.

Försökte mig på att laga lite italiensk mat, som jag älskar. Men blev inte riktigt så bra som jag ville. Haha. Färsk pasta är allra godast. Men det gick att äta iallafall. Ikväll vart jag erbjuden om en spelkväll med biljard, dart och tvspel och grejer av en grabb. Men tackade nej, känner mig inte så pepp ikväll. Laddar inför imorgon då jag och Boston ska ut och äta lite.
Ikväll så ska jag istället vara lite social med lite andra människor, och kanske flörta lite. Vem vet.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback