Söta cupcake presenter och en sprillans ny bostad.

Glömde ju berätta för er!
Fick en jättesöt present av sis och hennes flickvän. En stor bag full med kuddar, ljus och böcker. Blev lite lycklig sådär.
Sen dessutom fick jag reda på att jag är blivande ägare till en lägenhet i centrala halmstad. Det vill säga att jag fick lägenheten! Så jävla lycklig är jag. Har redan börjat inreda den i tankarna.


Det är så sött. Kudden som ser ut som ett hjärta, kan man koppla in iPoden till och så fungerar den som en högtalare ^^

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback