Snabba cash, jordgubbar och en rumpa som matchar.

Har legat ute i solen hela dagen idag. Underbart väder med inte ett moln på himmeln! Jag har roat mig med  att läsa i min bok som jag nu inte kan sluta läsa i och ätit jordgubbar och vattenmelon för hela slanten. Men dock så tänker jag inte på att solen tar väldigt bra när det inte är några moln så hela min rygg, rumpa och bakdelen av benen är brända o fina. Haha matchar både boken och jordgubbarna ska jag tala om. Tyck synd om mig!



Min stackars rumpa säger aj!


Kommentarer
Postat av: michelle bogar

Haha! Det är inte jag, det är min syster :)

2009-06-24 @ 20:11:56
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback