Rest in peace the king of pop.

En artist som har gjort underverk för musiken, ett musikaliskt geni, Michael Jacksson, är död.
Många människor hatade honom för hans beteende mot sina och andra barn. Dom tyckte han var en rent allmänt konstig och vrickad person. Jag har aldrig följt debatterna om detta, det enda jag bryr mig om är musiken. 
Det finns inte en enda låt med MJ som jag inte tycker om. Jag var hur ledsen som helst att jag inte fick gå på hans avslutningsturné. Men nu får ingen annan det heller, för han dog endast ett par dagar innan turnéstarten.
Han dog endast 51 år gammal.

May you rest in peace, Michael Joseph Jacksson.


Mannen som tog musikvideorna till en ny nivå. Man får tyvärr inte bädda in videorna, men gå in på youtube och titta.
Det är värt de!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback