Orgasm i frisörstolen.

Puh, nu känner jag mig duktig. Har gjort klart det sista arbetet i grundskolan + alla revysaker. Så nu är det bara alla chilla. Fy fan va gütt. Imorgon ska vi repa revy hela dagen. Hoppas verkligen det går bra nu.  Ikväll ska jag fira med ett skumbad á la fluffie. Juust de, på tal om franska. Pratade med min franska lärare idag och hon sa att jag kommer få MVG i slutbetyg och hoppas på att jag fortsätter med franska för att jag är duktig. Hon sa så mycket fint och bra om mig så jag blev så lycklig.  Var hos frisören idag med. Toppade mig och planerade min hårframtid, haha. Jag har kommit på att det skönaste som finns är att få håret tvättat hos frisören. Helt fucking underbart! Det är nog bättre än sex, haha.


Kommentarer
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

svar;

YAY! :D

tack så mycket babe!

2009-06-05 @ 10:54:09
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback