Nu är jag värd lite omtanke.

Dom flesta tyckte den var skitbra iallafall. Jag tycker den är sådär, haha. Så gulligt, en mattant kom fram till mig efter sista föreställningen och sa att jag hade varit duktig. Jag blir lite glad, lite konstigt, för jag var inte alls med mycket. Men men.
Har spenderat eftermiddagen med Boston iallafall. Skitskoj, skrattade så vi fick ont i magen. Du är bra gos!
Nu blir det att slänga sig i ett skumbad och fixa med hårinpackning och skrubbning. Haha. Sen blir det lite BUSning tror jag. Får se om jag pallar.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback