Nu är jag ormen i paradiset.

Moder och jag var inne ock skulle fixa ett kort till mitt id-kort. Men den enda fotoautomaten som fanns i stan var sönder. Fatta otur! Så det blev lite shopping istället, det sitter aldrig fel. Så jag köpte ett par svarta haremsbrallor. Jag struntar i om alla säger att det är fulaste som finns och blablabla. Dom är sköna, punkt slut!
Köpte en tubtopp, en mascara, strumpor och så en ormskinnmönstrad bikini! Bikinin är rikigt riktigt snygg.
Vi har köpt en pool, så det kanske blir att inviga den under eftermiddagen. Brännan jag fick igår svider fortfarande, inte bra. Ska nog ´bara sitta i skuggan och läsa min bok tror jag. Men först, LUNCH! :]

Kommentarer
Postat av: Daniel

Slafs å ät du!

2009-06-25 @ 13:35:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: D

Du verkar lura mig igen, trots att du sa att du skulle sluta med det. Vill att du tar bort blockeringen och kommer in innan kl.16.00. Om inte, tar jag det som att du försöker jävlas medvetet och då jävlas jag tillbaka - tro mig. Jag kommer INTE upprepa mig. Senast 16.00 är det som gäller och jag garanterar inte att jag sitter där enda fram tills dess.

2009-06-25 @ 13:43:49
Postat av: ♥ Sandra ♥

ja den är riktigt god..:)

2009-06-25 @ 14:11:55
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: robin fröström

Sv: Hehe tack. Kan behöva lite mer manlighet i min vardag ;)



Allt bra med dig söt?

2009-06-25 @ 17:47:21
URL: http://stilrobin.com
Postat av: Simon

Det är väll bara att gå till polisen och ta ett sådant ID-kort? :3 Det gjorde jag och fick det efter 5 dagar ^^

2009-06-26 @ 04:05:03

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback