Daddy, i want a superhero.

Jag kan inte låta bli att längta till sommarlovet. Slippa skolan. Ha tid för mig själv och bara njuta.
Får trösta mig själv med att det är bara 8 dagar eller något kvar nu. Helt underbart.  På lördag har jag och Boston bokat bord på en grekisk resturang, så vi ska ut och äta lite. Det är trevligt tycker jag att unna sig att gå ut och äta på resturang ibland. Visst det kostar lite, men smakar det så kostar det.
Sis flickvän har kommit ner nu. Skoj faktiskt.  Bara lite jobbigt för mig att se dom tillsammans, det påminner mig bara om hur jävla ensam jag egentligen är..
Men inget whinande här. I'll just keep on going until i find my hero.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback