You build me up just to break me down

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vet inte om jag är glad eller ledsen. Behöver prata med någon, så det är helt underbart att jag och Boston ska ta en fika och gå på bio ikväll.  Har haft det underbart här uppe än så länge, men jag vet inte riktigt längre vad jag ska tycka eller känna, känns helt weird.

Ska slänga mig i ett bad och tänka lite. Det är alledels för mycket som snurrar i huvudet nu. Vad jag vill och vad jag borde, de är något jag måste reda ut med mig själv. Usch vad man kan känna sig ensam ibland, även om man har hur mycket människor som helst omkring sig.

Och det sista jag vill just nu är att känna mig ensam

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback