Sitter och tittar på tv med pappa.

4a3e0a490a1f43dfaeada979ecc2b3fa.png

Sitter och tittar på tv med pappa. Har precis tittat på sommarkrysset. Såg ni britney medleyt? Pinsamt dåligt. Hennes låtar blev slaktade av dom. EMD var snygga och stilrena som vanligt i sina kavajer. Johan palm såg löjlig ut i sitt linne när han är så spinkig. Han får biffa till sig lite. Kollar på filmen ondskan. Tycker den är riktigt bra. Det slog mig precis hur lik stilrobin är andreas wilson. Nu ska jag fortsätta umgås med pappa.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback