Prinsessas kopp.

Lycka. Hittade världens sötaste tekopp som det bara skrek mitt namn om, hah. En rosa med guldhandtag med en ros i guld högst upp. Den känndes lite retro trots den var sprillans ny. Handgjord är det också! Det ni. Köpte två vanliga tekoppar också ifall jag får besök, haha. HAr köpt mina pastatallrikar nu också. Dock var de lite dyra, men jag köpte de ändå. 369 :- / st, och jag köpte två, så det gick ju på några hundralappar. Men det är det värt!
Så nu kan jag har romantisk pasta middag för två. Någon intresserad? Haha.
Men nu har jag inget att göra, lite smått rastlös. Kanske ska börja packa? Det kan iochförsig vara en ganska bra idé.
Antingen det, eller att fota lite. Hmm, vilka problem man har.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback