På nattlig promenad genom Stockholm

Jag känner att det kommer bli mycket mobilbloggning när jag är här uppe för att jag kommer inte sitta hemma med laptopen. Så lite update från igår kväll, jag och Boston var ute på söder och åt på en resturang som heter Axela. Sjukt god mat! Lite för god, för att vi kunde inte röra oss på en timme eller något, haha.
Efter det tog vi en promenad. Vi gick upp mot gamla stan och upp till Stureplan där vi sedan tog tunnelbanan hem. Lite smått läskigt att åka tunnelbana själv på kvällen måste jag säga. Men det var inte lika farligt som jag trodde det skulle vara.

Idag blir dagen därimot lite lugnare. Ska ner till centrum nu och köpa ett par skor jag kollade på igår och så ska jag se om jag ska köpa en jacka jag kollade på igår. Har inte så mycket pengar så kan inte handla hur mycket som helst.
Men lite ska det allt bli!

Nu ska jag klä på mig lite kläder och sminka mig och så vidare. Sen blir det en runda ner till centrum som sagt.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback