Nattlig update av det senaste.

Hah, känner att jag har ingen lust för att blogga nu och det märks, haha. Har inte tid för den delen heller, men kan ge er det senaste.

Jag har skavsår på hela fötterna, så jag har två köttslamsor jag går på typ, haha. INTE SKÖNT och kan inte ha några skor typ . Buhu, sadface. Var med Boston på Hard Rock Café ikväll. Sjukt god "mat" och drinken var ju inte helt fel den heller.
Sen blev det att driva runt allmänt, haha. Luffare som vi är.

Imorgon vet jag inte riktigt än vad som händer. Kanske drar ut till Bagarmossen en runda eller så ligger jag och sover lite här. Eller något annat bus, haha. Mycket valmöjigheter här i storstan.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback