Honing och nötter för ansiktet.

Sitter här nu med en ansiktsmask med honung (Honing) och mandel. Luktar rätt illa faktiskt. Har precis duschat. Så nedrans skönt är det. Jag har upptäckt till mig förfäran att min vita bh har BUS spår på sig. Inte bra alls.  Idag vet jag därimot inte vad jag ska göra. Pappa och jag kanske skulle ut och köra lite. Måste beställa lite möbler med så jag får det tills jag flyttar. Helt sjukt, det är bara lite drygt 3 ½ vecka kvar nu tills jag flyttar. Börjar bli lite smått nervös faktiskt. Haha.
Idag kommer troligtvis min nya design upp också. Lite mer stilren, lite mer vuxen, lite mer brunett. Haha.
Kommer nog sakna denna designen lite, men va fan. Man måste förnya sig. Det kommer bli askalas!



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Ca 2000 :P

2009-07-15 @ 11:37:53
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback