Händelselös tisdag.

Rätt händelselös kväll. Tittat på allsång, suttit vid msn, spelat betapet. Rätt boring.  Imorgon ska jag till tandläkaren. Dock hade mamma glömt att säga det så jag blev påmind av ett sms från folktandvården. Vet inte om hon glömde säga det med flit på grund av min tandläkarskräck, eller om hon helt enkelt är lite senil.  Men jag ska klara det, hade jag tänkt. Det är ju trots allt inte så farligt. Sen på eftermiddagen/kvällen så kommer min morbror och hans fru ner från huvudstaden. Fabulous, alltid lika kul att ha dem här!

Kanske ska skriva en rad till söta David också, så han inte blir allt för ledsen ;] Puss på dig hjärtat.




Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Hallå tjejen, tack så mycket! :) Dem kommer från Zara :).. haha, vet du.. du ser precis ut som en av tjejerna i BFF vet inte vad hon heter men ni har samma frisyr, supersöt är du! :)

2009-07-21 @ 23:42:02
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback