Blood, guns and fast cars, that's how i like it.

Hemkommen från stan. Gud vilken underbar dag jag har haft.  Älskar att umgås med Boston, vi tänker så lika.
Filmen var helt sjukt bra! Vi såg Transformers om jag inte har sagt det. Älska älska älska, jag satt med ögon som tefat och tittade. Har kommit på att jag är väldigt grabbig när det gäller filmsmak. Det ska vara explosioner, blod, vapen, robotar, snygga bilar och snygga flickor/pojkar.  Det är saker som en riktigt bra film ska innehålla, inte massa kärlekstrams. Nästa film jag vill se på bio är G.I Joe. Åhå, den verkade så bra.
Nu ska jag sova. Kan somna med ett leende på läpparna för en gångs skull. Tack babe, du är solsken i min vardag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw, du är själv helt galet undebar! <3

2009-07-11 @ 12:03:47

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback