10 liter blåbär och 245685 myggbett.

Pappa, jag och Cassie har varit ute och plockat blåbär. Vi skrapade ihop 10 Liter blåbär och det är fortfarande jääääättemycket kvar. Helt sjukt! Jag är helt blå om mina fingrar, så jag får ta och tvätta av dem. Men det värsta är att jag har fått massa myggbett på benen, och jag är allergisk mot myggbett så mina ben har svullnat upp och gör ont som faen.  Stackars mig, haha.  Jag tycker det är lite kul hur vi tog oss fram och tillbaka ut ur skogen.  Vi åkte fyrhjuling + släp.
Har man en skogsgård så åker man släp på en fyrhjuling istället för hölass, haha.



Cassie var så söt som satt och vaktade hinken vi la blåbären i, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback