Update från fabulous lördag.

Brudarna och jag åkte då iväg på kvällen. Dock blev man nedrans besviken då man fick veta att afasi och filthy har ställt in. Men vi gick in iallfall. Musik sög, DJ:n var kass, han spelade bara samma skitmusik hela tiden. Det var även sjukt lite folk, men det fanns iallfall några godingar. Sen pratade jag med en charmerande och attraktiv man. Ouf, ni skulle bra veta, han har dom mest underbara bruna ögon och han luktade supergott. Det är alltid ett plus i kanten.
Hah, det var typ min höjdpunkt på kvällen. Kom iallfall hem vid 3 snåret och stupade i säng.
Sov enda fram till 14.00 idag då min kära moder väckte mig. Ja känner mig inget vidare bra idag då jag är svintrött och har världens skallebang.

Dock måste jag ägna dagen till att städa. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback