Sthlm får akta sig den 23-25 januari

Sådär, nu har fluffielina beställt tågbiljetter upp till huvudstaden om två veckor. Ska passa på att träffa lite folk. Skönt att komma härifrån lite också och åka tåg. Haha, köpt en väska med. En stor, en perfekt weekendbag. Tänker inte ha så mycket med mig. Åh jag längtar redan, trivs som fisken i vattnet där uppe :]
Jag kommer vara luspank, så jag får vifta med mina långa ögonfransar och bli bjuden på saker. Haha. Dom satans tågbiljetterna kostade ju 1100 och sen en väskjävel för totalt 450 spänn med frakt och allt. Haha stackars Fluffie är snart pank.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback