Städhjälp.

Oj detta blir ett sent första inlägg. Men jag har haft fullt upp. Börjar med skolan, en riktigt blädag.
Pratade med Syo, och hon är ju allvarligt talat en riktig bitterfitta, (och inte den bra sorten). Ska verkligen inte prata med henne mer. Jag löser det på mitt egna lilla sätt. Sen så efter skolan så var jag med några från min franska grupp och städade på ett företag. Fy fan va äckligt det var alltså. Fick ju klökningar (kväljningar för er som inte förstår). Så fort man kom hem slängde man sig i ett mys bad  á la fluffie, med tända ljus och allt. Verkligen avslappnande, och så nu sitter man här. Håller nästan på att somna så det blir nästan att dejta pillow snart.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback