Oho here she comes, she's a maneater

God afton på er.
Nu sitter jag här med blondering i hela håret och väntar på att det ska verka. Sitter och lyssnar på musik igen, blir lite Bob Dylan så här i Januari mörkret.  Hade gärna velat se honom i mars, men men. Sååå.. vad händer ikväll då. Ska se om jag får tag i någon charmant, social person. Någon random snubbe sitter på msn och tjötar med mig att jag har fint namn och att det är snyggt att man är lång, och yapitiyapiti. Jag ska säga er att vara 181 cm lång,när man är en 15 årig tjej är inte alltid så nedrans fabulous. Känner mig ofta ganska missanpassad jämfört med mina 160 cm vänner.
Nä nu ska jag fortsätta mysa med musiken, ska tillochmed tända lite ljus.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback