MILF fer sure.

Sitter och chillar lite, har kommit hem från massagen. Jag känner mig som en människa igen! Helt underbart. Om sisådär en timme så ska jag åka på möte om musikalen. Jag ska ju som sagt spela den manliga huvudrollens mamma. Haha, hade varit så nedrans tufft att vara värsta MILF:en haha. Så typiskt mig verkligen. Haha nej, men jag kommer spela en liten hemmfru, det blir väl trevligt?
Aja, ikväll blir den kinesmat med la familia. Blir väl att kolla på let's dance också och heja på min look-a-like. Haha för er som inte förstår menar jag såklart Kitty Jutbring. Till och med mamma sa idag att jag liknar Kitty. Haha, jag börjar kanske likna henne?

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback