Matte, massage och möte. En riktigt mmmmmmm-fredag

Ska alldeles snart dra iväg mig till skolan. Dubbelpass i matte det första man ska göra när man kommer dit är inte särskilt lockande faktiskt. Jag fullkomligt hatar matte, jag fattar ingenting.  Sen ska jag på massage vid 13.00. Se om min nacke blir lite bättre. Just de, ska på möte idag också. Info möte om musikalen vid 16.00. Usch jag är inte pepp alls, känner typ ingen där. Aja, jag får vara för mig själv ^^

Grattis även till min partypolare rut som fyller 16 idag, congratz!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback