Ma crib ya know.

Åhå, ni kan inte förstå hur mycket jag längtar till att flytta nu. Både för att komma bort härifrån, men även för att få my own place. Hah, jag känner mig så jävla lame, men jag längtar liksom att få bjuda hem folk till MITT ställe.
Laga mat och baka i MITT kök. Åhå, jag känner hur leendet infinner sig då jag tänker på det. Jag hoppas verkligen jag får en lägenhet nu och inte något studentrum. Jag ska prata med papi, inte sätter han sig lilla lilla söta, otroligt oskyldiga och underbara, för att inte nämna yngsta dotter i ett studentrum? ;]
Haha, jag känner att jag utnyttjar att jag är minst.

Sitter förresten nu och tittar på soluppgången. Att naturen kan vara så nedrans vacker. Om det är något jag kommer sakna när jag flyttar sen så är det naturen. Faaast, jag kommer ju hem imellanåt också ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback