Kyss mig inte, det kommer bara leda till något.

Musik,musik, musik och åter musik.
Finns absolut inget bättre. Den kan få mig att må bra men även må väldigt dåligt. Den får mig att gråta när jag behöver, och den får mig att le när jag behöver det.
Den får mig minnas det jag aldrig vill glömma och den påminner om smärtan i gamla dar.
Men jag älskar det. Jag har fastat speciellt för svensk musik. Så i mina rosa lurviga lurar spelas det mycket Winnerbäck, Miss Li, Säkert!, Petter, Snook och liknande. Just nu sitter jag och har Säkert! marathon. ÄLSKAR hennes texter.
 



Säkert! aka Annika Norlin

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

hon får jag kolla in... :)

2009-01-03 @ 21:48:48
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: E

Hon är bäst, gillar henne skarpt.

2009-01-04 @ 12:08:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback