Krångel!

ÄNTLIGEN! Jag har försökt komma in på bloggen sen klockan 12 idag. Det har bara inte funkat så jag har varit jättesur verkligen. Men iallfall, brudarna kommer till mig vid sex ikväll och så går våran buss 20.20 så det blir lite tajt, men det fixar vi. Jag ska göra iordning mig lite innan så det inte blir helt panik. Jag vet vad jag ska ha på mig nu iallfall, haha. Kommer säkert hinna ändra mig, men som det ser ut just nu så ska jag ha mina svarta jeans, en svart body och en puderrosa borleo (stavning?).  Kommer blir skitsnyggt.  Ska dricka lite mer ramlösa och läsa igenom lite bloggar och sen ska jag börja fixa och dona.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback