Ja just de, jag skulle sova också.

Nu blir det till att sova. Haha, har liksom glömt bort att gå och lägga mig. Har haft en trevlig kväll iallfall, fylld med charmanta personer och trevliga konversationer. Har även ritat lite. Skitskoj, blev en sjuksköterska som vanligt. Började också rita på en trappa, jag är inte klar med den. För att jag har ingen som helst inspiration hur bilden ska se ut. Jag är bara klar med trappen, sen vad resten av bilden ska föreställa, det vet jag inte rikitgt. Aja, nu ska jag läggamig och gosa in mig i täcket.


Nighty night darlings.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback