I'm a bitch, I'm a lover.

Nu när det är nytt år och allt så ska man ju förnya sig lite. Jag tänkte utveckla min bitchighet och bli en liten bitterfitta. Haha men jag måste nog slipa på min bitterfitta image lite, jag är alldeles för snäll och oskyldig nu.
Jaha, då var det lördag kväll. Många är nog ute och festar och har kul. Men inte fluffie, hon sitter hemma med sin Ramlösa blåbär och sina vindruvor. Jag är en hemmaperson, jag tycker inte om att festa och leva rövare.
Skönt att vara hemma och bara mysa, dock lite ensamt. Man borde ha en myspartner. Jag får nog fråga mina män om det är någon som är intresserad. Aja, tillbaka till musiken och Ramlösan.

Kommentarer
Postat av: E

Det är rätt, bitcha till dig, ;-D Att vi ska, ha laddat med chips, myskläder och ska hyra film-helt perfa.

2009-01-03 @ 18:10:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback