I don't want to die, but I don't feel the need to live either.

Usch, känns denna dagen är lite blä. Skolan var väl okej, sen efter så vad jag på psyket. Mami och sis vill att dom börjar ge mig medicin, men jag vill inte äta det. Så min psykolog sa att man kan inte medicinera någon som inte vill bli medicinerad. Eftersom mami skulle ha gäster nu ikväll så skulle hon inte hinna laga mat. Så det blev donkan. Vilket inte slutade så bra. Jag mådde illa som fan och när jag kom hem så spydde jag upp all mat typ. Så nu sitter jag har och har asont i magen och ska plugga mina franskaglosor.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback