Hey cowboy, wanna take a ride?

Blåbärssoppa + mixade hallon + K-special flingor = Mumma!
Så nedrans gott alltså! Mättande också för den delen. Skitbra när du inte har ätit så mättande lunch.
Vi pratade rätt mycket om gymnasiet idag i skolan. Eller ja, jag och några polare. Hur skönt det kommer bli att flytta men även hur skrämmande det kommer vara första dagen. Att inte känna någon eller något.  Jag har en spännings känsla som är blandad med rädsla. Men det kommer säkert gå skitbra. Känner att jag vill göra en total makeover innan gymnasiet. Så nu är det bara att ligga i.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback