Help me, I'm turning into a BRAT!

Jag börjar bli lite orolig att jag börjar bli snobbig. Först kallar Papi mig för Brat, sen erbjuder farfar mig att få bo en vecka i deras ställe nere i Båstad (självklart utan dom) och nu så somnar mitt lillfinger när jag sitter vid datan. Jag sitter med den rätt upp. Jag använder alla andra fingrar men inte höger lillfinger, det står rätt ut som om min hand skulle ha stånd eller något. Haha, detta är inte bra.Vill inte bli en blonderat bombnedslag som bara har läppglans och champange i huvudet.

Kommentarer
Postat av: E

Hihii tackar, ja du kids är för härliga. Jag skrattade så tårarna sprutade ;D

2009-01-06 @ 17:59:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: EVELINA

svar: neje du var säkert jätte snygg :D men klipp håret som jag har klippt mig då? kort därbak och längre där fram! ja kan kilippa sig för jag har klippt mig själv haha:D

2009-01-06 @ 18:19:27
URL: http://glamourforeve.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback