Happy B-day sis!

Som Veiron hade sagt; Goooooood morgon, god morgon väckte jag dig?
Jag är lite på halvdåligt humör, för jag fick stiga upp tidigt (klockan 9) för att vi ska till min äldsta sis som fyller år idag. Sen när jag gick ner för att käka frulle så var det sviiiinkallt, jag skojar inte. Ruggigt jävla kallt. Då åker stackars mami på en utskällning att det är kallt. Haha, det är inte kul att handskas med mig när jag är på mitt morgonhumör.
Nu så har jag sminkat mig en bra stund. Jag är en omvänd fjortis har jag upptäckt. Istället för att ta en för mörk foundation så lyckas jag alltid få en för ljus. Haha såja ser rätt kul ut, tur att jag har kvar mitt lite mörkare puder. Haha jag såg ut som ett lik i ansiktet, jag skrattade så jag fick ont i magen.
Men iallfall, nu ska jag leta upp lite kläder och så ska jag fixa håret, sen är jag klar.

Haha jag hinner inte att blogga egentligen men jag gör det endå.
I know you love me ;]



Btw, Grattis till sis som fyller 36 idag!
(haha yäs jag har gamla syskon.)

Kommentarer
Postat av: mickan

fin blogg



kolla gärna min blogg www.klojs.blogg.se

2009-01-06 @ 13:51:46
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: mickan

fin blogg



kolla gärna min blogg www.klojs.blogg.se

2009-01-06 @ 13:52:00
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback