Ha inte mig som förebild ;]

Det var en snubbe i skolan idag som snackade om det här med internet. Att man inte ska lägga ut lättklädda bilder eller sånt. Att man kan råka illa ut och sånt. Så ska ju självklart en av mina polare nämna att jag bloggar, (Tack för den mimmie ;]) Så jag ska ju visa den. Vet ni vad han säger när han ser min header? "Ja du ser lite utmanande ut på bilderna, men inte så farligt ". Jag bara, WTF!? Jag ser väl inte utmanande ut?
Haha, allt han sa att man inte skulle göra, det har jag typ gjort. Så nu är det konstaterat; Fluffie är ingen bra förebild på internet.

update:  Kom på att jag träffat inte mindre än 5 personer än så länge som jag lärt känna genom dumburken aka datorn. Lite scary sådär, och dessutom slutar jag aldrig planera in fler "möten". haha hey, new friends?

Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: awwie tack söte :D



Bte så har jag träffat över 100 pers från bdb HAHAHA tror inte att jag har kontakt med någon av dom idag dock men tiderna förändras ;D

2009-01-19 @ 16:43:23
URL: http://sluty.blogg.se/
Postat av: mimmie

haha, älskar dig med :)

2009-01-19 @ 17:17:13

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback