Fuck pain.

Dålig dag idag.  Mensvärk så jag inte kan stå upp, nackont så jag inte kan vrida på nacken och allmänt depp.
Rent av skit. Jag hatar att missa skolan, jag kan verkligen inte missa något nu. Jag har bara missat en dag och jag har redan panik att jag ligger efter alla andra. Jag ligger och läser en biografi om Bob Dylan. Mamma blev helt chockerad när jag sa det och hon utbrast; "Hemskt va du gillar 60 talet då". Mitt svar på det var bara att jag gillar musiken. Musiken var så mycket bättre förut än vad den är nu. Iallfall enligt mig. 

Ska och knarka ner mig så jag inte känner någon smärta.

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas knarket hjälpte och tågresan går bra :-D Må så gott

2009-01-24 @ 16:30:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback