Född som en stjärna och kommer dö som en legend.

Castingen gick bättre än förväntat faktiskt. Jag var riktigt riktigt nervös iallfall. Började med att sjunga. Valde låten "en värld full av liv" från lejonkungen. HAha jag vet, rätt lame men det var den enda svenska låten jag lätt kommer ihåg texten på som har olika tonlägen. Kännde att jag hade kasst engelskt uttal så jag körde på svenskt. Dom tyckte det lät okej, iallfall vad det verkade som. Producenten sa tillochmed "jättbra". Sen över till improvisationen. Första delen var att jag skulle berätta rödluvan från vargen perspektiv. Haha det var faktiskt riktigt kul. Andra delen var en visualisering. Han förklarade att jag skulle komma in i ett rum med massa färger och blommor och allt skulle vara bra och alla skulle kramas och sånt. Så jag skulle säga vad jag såg när jag kom in i rummet. Jag blundade och förklarade för dom. Efter det såg dom helt chockade ut och sa att det var det bästa dom hade hört hittills. Så det gick väl okej. På torsdag får jag ett mail om vilken roll jag får. Så vi får se :]

Efter skolan blev det att vara med Jolina, Kärek till henne <3


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Wow, det låter ju skitbra det :)

haha okay! är det någon stor musikal eller? ;o

2009-01-13 @ 20:16:25
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: E

Go girl, men var roligt, det låter ju kanon. Även om du ej får det ( vilket jag tror ) så är det ju en erfarenhet rikare.

2009-01-13 @ 20:37:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback