Fluffie goes hälsosam ?

Hah ja man börjar ju fan undra. Jag dricker inte läsk längre, jag äter inte godis längre. Jag käkar frukt typ hela tiden och dricker massa vatten. Har speciellt fastnat för ramlösa. En av mina män konstaterade igår att jag alltid dricker ramlösa.
Haha, jag brukar inte tycka om kolsyrat vatten, men nu är det så nedrans gott.
Var med mami och storhandlade idag. Jag köpte lite behövliga grejer såsom;

- Sminkservetter (jag är för lat för att gå och tvätta bort sminket på kvällen och dåär domma perfa)
- 120 st hårnålar. Mycket behövliga när jag sätter upp mitt hår i svinryggs-liknande frillor.
- Batman + Hello Kitty plåster. Jag är barnsligt förtjust i just barnplåster, batman plåster är bara ett måste.
- Mjukgörande kräm med lätt bus, det vill säga brun utan sol.
- Hårborttagningskräm för bikinilinjen.

Köpte också Tiny's present, men det kan jag inte avslöja vad det är förrens imorgon då hon har fått den.
Nu blir det att, hör och häpna, dricka lite ramlösa och lyssna på musik.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag skulle också behövt börja ett nytt sunt liv utan läsk. Men det är lite läskigt ;)

2009-01-07 @ 15:01:42
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback