Du är det finaste jag har.

Har umgåtts heeeeela eftermiddagen/kvällen med Tiny-winy. Finns nog ingen som får mig på lika bra humör som hon får. Love you babe. Vi har stekt pannkakor. Vilket inte gick vidare bra, eller ja.. Det gick bra när Tiny stekte, mina blev mer pannhögar, haha. Men många goda skratt iallfall. Sen efter vi ätit x antal pannkakor var så gick vi upp och snackade massa skit. Väldigt skoj faktiskt, vi har våra samtalsämnen. Vi kom bland annat fram till att hår ska vara på huvudet och ingen annanstans, både på tjejer och killar. Sen fjantade vi lite med sis, och sen tillbaka in i mitt rum. Såklart så drack vi te också. Haha ni tror väl inte att vi glömmer bort vårat champange te? ;]
Så nu är jag helt slut, har precis bäddat rent i sängen. Så nu sitter jag bara och är social på msn och läser bloggar.

Just de! Jag fick min väska idag! Blev happyface, den är jättefin. Så imorgon blir det till att packa :]

Kommentarer
Postat av: E

Sådan vänner är grymt härligt att ha.

2009-01-21 @ 22:19:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Daniel

Låter som en toppen kväll!



Mange kramar!

2009-01-22 @ 09:08:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback