Dra in magen så man kommer förbi och fram.

HAhahahaha, jag tror jag dör. Pratar med en polare som jag inte snackat med på ett tag.  Då får han syn på visningsbilden jag har på msn , och säger att det inte ser ut som jag men det är fin. Vilket typ alla säger så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men det var inte det.
Jag skickade han bilden så han kunde se den bättre i större format. Han säger att det fortfarande inte ser ut som mig. Att det enda som ser ut som mig är min piercing och knappt mina ögon.
Han bara "Har du gått ner i vikt? du ser mycket mindre ut".  Det fick mig lite att tänka, vafan, va jag så tjock innan eller? x]
Det roliga är att det jag har gått ner KAN INTE synas, det är helt omöjligt. Men han såg det iallafall x]


Bilden som är i strålkastarljuset.

Kommentarer
Postat av: annica

Sooft blogg du har :D

2009-01-06 @ 23:16:53
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: E

Du är superfin på den bilden!!! Älskar rubriken :D

2009-01-07 @ 00:43:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Åh men vad söt du är =)

sv: jo det brukar ju göra det! borde kolla upp..

2009-01-07 @ 00:51:15
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback