Det är så logiskt, alla fattar utom du.

usch, idag är det en riktig bajsdag. Jag är sjukt deprimerad, har ingen lust för något och typ bara gråter. Vilket jag ser som en förlust då jag trodde att jag hade blivit lite starkare av allt, men icke sa nicke. Dessutom har jag skitont i en av mina halsmandlar så jag kan inte svälja någon mat. Så jag har inte ätit något på hela dagen, förutom ett glas pärondricka och en morotsstav till lunch. Hahah, låter som om jag skulle gå på någon modell diet eller något.
Nä, jag måste komma på något jag kan äta. Är vrålhungrig verkligen. Aja, vi får se vad det blir.



Denna låten har spelats om och om igen på min iPod idag.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback