Chill med fredag.

Hah tro inte jag har övergivit er. Det är bara mycket som händer. Ni vet skolstart och allt. Men det börjar flyta på bra, allt förutom matten. Usch, HATA matte. Jag fattar seriöst ingenting på det, och nationella kommer gå bajs ^^
Men franskan går lätt som en plätt som vanligt. Yääy, älska franska. Je adore le francais :] (stavfel så det skriker om det)
Vad händer denna fredagen då? Jo, jag ska bara ta det lugnt här hemma, kolla lite på let's dance. Allas vår Blondinbella är ju med. HAHA usch, jag tycker inte om henne. Eller, jag har lite blandade känslor, men iallafall.
Ska prova lite outfits till utgången imorgon kväll. Haha ja jag är som sagt lite petig när det gäller kläder.
Så nu ska jag gå o prova lite ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback